Torsdag

12, 10, 9, eller 13?
Hur många stämplar fick vi egentligen?



Dagen spenderades med tjejerna på Boda Borg. Dagen var fylld av skratt, irritation(norskarna) och glädje. Norskar! Jag säger bara Norskar! Jag tror faktiskt jag hatar några Norskar! Vi stod vid en bana, ena sekunden tittade vi åt ett annat håll och nästa sekund står de framför oss och går in på vår bana! Vilka jäkla ass. Som om de tror de har förtur för att de är Norskar! Det hände nästan flera gånger, fast det gick vi inte med på. Haha, de borde lära sig lite hyfs! Saga, Klara, Cassandra & Mickan och Boda borg - bra blandning. Men Cassandra och Mickan utan mat - ingen bra blandning. Haha, tack för en grym dag!


När jag kom hem blev det simning på tvn. Riktigt bra simning av Sjöström och Alshammar. Sen skedde ett mirakel! En av mina släktingar norr över har en lägenhet i Östersund som han knappt använder, låter mig bo där fram till januari som inneboende. Lägenheten är 55kvm och jag betalar 1500kr i månaden och den ligger mellan skolan och badhuset! HUR UNDERBART ÄR INTE DET? Mycket bättre än mitt andra alternativ, 19kvm för 3100kr. Jag är så tacksam för att jag får bo där, han är aldrig där så kommer bo själv ändå. Möblerat, men lite saker ska jag allt ta med mig dit. TACK TACK TACK!



Dagarna går så fort! Nu är det 2 dagar kvar i Kristinehamn. Fredag frukost och lunch på stan och kanske sista simturen. Lördag blir det kalas för släkten. Söndag ÖSTERSUND!

Nu ska jag dejta kudden, somnar snart!
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0