Måndag

Pengar, pengar, pengar
”Old”, oljud och nyckeln!

Det finns både fördelar och nackdelar med mitt nya ”hem”. Det är tur att jag inte störs av oljud från ombyggnaden i huset. Egna ramar livar upp det gamla. Och den där jäkla nyckeln, kommer oroa mig för den varje dag! Dessutom är det en jätte liten säng! Men jag spara 1600kr i månaden och tänk vad man kan göra med dom pengarna. Dessutom är lägenheten stor och fin, ännu bättre är den stora frysen. Kan göra massa matlådor!


Idag väcktes jag vid 8 av byggarbetarnas hamrande, men somnade lätt om till 9 då mamma väckte mig.  En varm dusch och frukost sen blev det att åka till ÖoB, Jysk och Skopunkten. Ramar, madrass och skor. Köpte två par skor, jag har ju slängt sex par skor häromdagen så tänkte fylla på förrådet igen. Jag fick en mixer som inflyttningspresent av mamma innan hon åkte hem igen. Det blev 2timmar i kansliet för att planera höstens simningar. Jag har sammanlagt 14,5tim/vecka som tränare. Det kommer bli tufft, men det ska nog gå. Sen blev det en stund i köket, gjorde köttfärssås på 2,5kg köttfärs. Det är ingen lek det! Cyklade sedan ut till Lövsta för lite landträning och som tränare för SumSim med Henrik. SOLEN ÄR UNDERBAR!


Jag har inte planerat mycket den här veckan. Morgonträning 8-10 tisdag, onsdag och torsdag. Jag ska vara tränare för SumSim klockan 18-20. Jag ska på stan och shoppa upp mina pengar. Träffa Jennie! Jag fyller 20år på lördag, så det blir kanske lite fest då. Who knows!

Nu ska jag ut i solen!
Ha dä gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0