If I could write you a song to make you fall in love

Jag går som en gammal tant, jag klagar som en gammal gubbe!
Tänk positivt, träningsvärk är härligt!



Jag tror jag fick ångest igår när jag fick reda på att det redan var augusti. Jag bestämde mig att springa ut till min syster ute i hult, 1.2mil! Jag har inte sprungit på jätte länge och aldrig sprungit så långt. Vilket gör att jag är extremt stolt över mig själv.

Idag kom jag knappt upp ur sängen, HJÄLP! Men jag kom i allafall iväg till badhuset ett sväng. Man tränar bort träningsvärk, bästa rådet jag kan ge! Träffade Anna & Klara, lite simning, rutchbana och hopp! Solen tittade faktiskt fram idag, blev en bra bok och festis.



Lördagen bestod av simning i Filipstad, Ferlindoppet 1300m. Lite för kort sträcka för att det ska gynna mig, men det gick bättre än väntat. Jag har simmat tre gånger efter Vansbro så trodde inte jag skulle få någon bra tid. En 2a plats med tiden 15.58. Ungefär 1min och 24sek bättre än förra året, väldigt nöjd. Tekniken håller fortfarande och jag kände att jag skulle kunna fortsätta längre vilket är positivt inför tävlingen denna Lördag, Göta Kanal, Sjötorp. Jag håller på att välja mellan 1550m och 5000m, tror det lutar åt 5000m.


Förresten har nog bestämt mig för att åka tillbaka till Östersund nu, hel- eller halvfart är inte bestämt ännu. Vet inte riktigt när jag ska åka upp däremot. Jag har ingen lägenhet för tillfället, camping lägenheterna kommer ut i slutet av augusti vilket är försent. Mina simgrupper börjar med sin träning nästa vecka, även vår uppstartsträning. Men vi får se, antingen åker jag upp vecka 33 eller 34. LÄNGTAR TILL INTROVECKAN, LEK, FEST och LEKFEST!

FÖDELSEDAGAR AUGUSTI
16 augusti - Otto fyller 1år
18 augusti - Annette fyller 39år
21 augusti - JAG FYLLER 20ÅR!



Kommentarer
Postat av: therese

jaa, va bra att du ska stanna :D

synd att jag inte ska med på lägret:(

men jag ska faktiskt simma imorgon det har jag lovat mamma:D fattaru hur stolt man blir över sig själv?



2010-08-03 @ 17:29:47
URL: http://theresebeckmaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0