grym helg

Hej! Saga, Daniels bror.
Åh nej, syster menade jag!

Om en vecka befinner jag mig i Östersund igen! Det känns bra. Det blir en höst med lite pluggande, mycket simning och förhoppningsvis jobb. Och såklart en del festande med grymma människor. Längtar till nollningen, lek och fest!


Jag har haft en grym helg, trevliga människor, crazy people och uppdatering/skvaller. Tyvärr blev det inte mycket bilder konstigt nog, men minnena finns kvar.

TORSDAG
Då bakade jag och Linus massa muffins, 19stycken för att vara exakt. Det var meningen att vi skulle göra blåbär/hallon muffins, men det blev någon blandning av svartvinbär, blåbär, hallon, björnbär m.m. Inte lika goda som vi hade hoppats på. Men det var riktigt roligt att umgås lite med min brorsson.


FREDAG
Det blev en lugn dag med en liten simtur med Klara. Träffade Cassandra, kristinehamns goaste badvakt! En lugn och trevlig utekväll på mastis med Johanna. High five för buss och bil Johanna! Det var lite folk ute men det var grymt trevligt att bara sitta och prata. Kvällen avslutades med en korv på Statoil. 


LÖRDAG
En härlig sovmorgon, ensam hemma, musik på högsta volym och "städning" eller rättare sagt slappade jag hela dagen fram tills det blev att göra sig i ordning för middag hos Daniel & Cattis. Det bjöds på tacos och trevligt sällskap. Singstar hela kvällen, sedan blev det utgång på Mastis. Träffade härliga människor och Hanna Rasko som jobbade hårt vid spelbordet. Stannade tills stängning då jag fick skjuts av Hanna. Jag satt i hennes bil, utanför mitt hus typ 1,5tim. Haha, många skratt säger jag bara! Halv 5 sov jag riktigt gott.

SÖNDAG
Upp tidigt, klockan 9 kom mamma in och petade på mig. Städade, bakade och en powernap hann jag med innan underbara vänner kom på besök. Julia, Isabelle, Mickan, Klara, Anna, Hanna och Olivia <3 Cassandra kom förbi en stund i arbetskläder, hon sliter hårt på badet. Jag fick fin fina presenter, ett  par örhängen, en avocado-skål (sagaform) + en kom ihåg-skylt och ett lila/rosa paraply. Ni är guldvärda tjejer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0