...

grått hår, rynkor och trötthet.
jag börjar se och känna skillnad!

Haha, nja! Inte så stor skillnad nu när jag blivit gammal.

Lördagen blev lugn och mysig. Såklart var jag tvungen att gå på systemet, 6 cider och Jäger. Jag måste ju samla på mig inför introveckan som snart sätter igång. Jag fick ett kort men trevligt besök av en kompis som flyttat härifrån. Men kvällen bestod av egen tårta och mys framför tvn. Jag gjorde en choklad/hallon tårta, som faktiskt blev väldigt bra.

Idag hade jag första inomhus träningen i 25a, och om jag få säga det själv så gick det åt helvetet. Jag älskar att simma utomhus i 50a. Det är ljust, fräsch luft och inte massa jäkla vändningar. Sen vet jag inte vad som hände, allt blev bara för mycket. Ett litet "break down", men det var bara att samla ihop tårarna för att träna de små.

Imorgon ska jag fika med Linnea Eriksson, trevligt trevligt! Sen hoppas jag på att få träffa Linnéa Mukka och Jennie, om det hinns innan jag ska träna små barnen 17.00-19.00 och sen träna lite själv 19.00-21.00.

På torsdag kommer jag åka upp till Storuman, till mormor. Hoppas få träffa alla mina små kusiner och mormor såklart. Hon kanske till och med bakar en tårta åt mig, snälla snälla snälla!

Vecka 35 kommer bli lite stressigt, skolan börjar med nollningsvecka och simträningen börjar på allvar. Har sammanlagt ungefär 18timmar som simtränare i veckan. Plus ett antal egna simpass. Men kanske kan få hjälp den första veckan, vill ju festa lite också med mina kära IVP:are. Jag kommer få gymkort på Fristilen så det blir att spendera lite tid där också.

Nu blir det en dejt med bäddsoffan!
Ha dä gött!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Fantasi...... AHA!

nej faktist inte haha :D

2010-08-28 @ 13:02:43
URL: http://oliviahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0