SKIT DAG

"Kristyr kan färgas med någon droppe hushållsfärg." http://receptfavoriter.se/recept/kristyr.html
WHAT THE FUCK?

Det här såg jag och Linus häromdagen då vi skulle baka. Jag visste inte att man skulle använda HUSHÅLLSFÄRG i bakning! Jag får väl testa det nästa gång då.

Jag vet inte vad det varit med mig idag, jag är så jäkla arg över ingenting! Det gick inte ens simma bort den här otrevliga känslan. Tycker lite synd om mina föräldrar som får ta emot lite irriterande kommentarer, men det går inte. Det har varit en sån skit dag! Vaknade med ont i huvudet, ont i halsen och på dåligt humör. Regn, regn och åter regn gjorde det inte bättre. Första tandläkarbesöket som "vuxen", vilket betyder 600kr fattigare för en UNDERSÖKNING som tar en kvart. Grymt fina tänder men det visste jag redan. Rena rånet!! Sen cykla jag i regnet till badhuset, där jag blev på lite bättre humör. Inte konstigt, fick ju träffa Cassandra och Klara! Men simningen brukar få mig att glömma allt trökigt men så fort jag kom utanför badet var jag på ännu sämre humör. SPÖREGN på vägen hem, mina kläder är fortfarande inte torra (efter 5timmar). SKIT DAG!

Bara 6 dagar kvar tills man befinner sig i Östersund.


Kommentarer
Postat av: klara

Åh jag vill verkligen inte att du ska åka igen Saga:( <3

2010-08-10 @ 00:09:36
Postat av: Erika

Tror du att du hinner med en fika i morgon? :) Jag slutar klockan 16:00 eller 17:00 om jag inte minns fel. jag kan ju höra av mig i morgon så får jag se vad du gör :)

2010-08-10 @ 20:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0