vår

Jag är SMS-beroende!
Kan du skicka ett sms?

Den här veckan har varit galen, från depression till värmande glädje. Jag finner inga ord!


Våren har verkligen kommit till Östersund. Solen skinner nästan varje dag, det blir varmare och varmare. Grillade för första gången 2010 igår! Hur gott som helst. En trevlig kväll med Anna & Linnea som sen slutade på Plaza. Nästa helg blir det grillning med några i klassen!
Till veckan blir det skrivande av hemtentan, psykologi föreläsningar, simning och grillning!

 

Nu ska jag skaffa en dejt... med kudden.
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: klara

Mys med grillning:)

2010-04-26 @ 07:00:50
Postat av: therese

sv: haha jassåru;) nja det var kanske för att jag har jävligt snygg kille på g? men lite din förtjänst.

2010-04-30 @ 18:22:41
URL: http://theresebeckmaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0