vecka 1

God morgon!
Lördagen kan sammanfattas med dessa ord
God mat, härliga människor och sjukt kul :)

Det blev en galen dag, flottracet gick inte som planerat men det var roligt! Vi kom fem meter sen välte flotten. Snabbt upp ur det kalla vattnet och försöka att paddla igen. Man kan säga såhär att det gick inte så bra, så vi bytte taktik. Vi försökte att sabba för alla, sno deras flagga och sånt. Haha, jag simmade från flotte till flotte och försökte men tyvärr lyckades jag inge vidare. Jag fick några blåmärken av att de slog mig med paddlarna, men så kallt var det inte i alla fall!
Sen blev det en varm dusch! Därefter var de tre återstående tävlingar, vi kom till final i dragkampen efter att vi vunnit över Ekonomerna. Vi vann sedan i finalen mot Byggarna, fy fan va bra vi var.
Jag tappade rösten av allt skrik!
Några av oss tjejer gick och fikade, sen blev det en snabbtur hem innan det var middag hos en av tvåorna.
Riktigt trevligt och väldigt god mat, många satt och kolla på Sverige-Ungern matchen. När Zlatan avgjorde på övertid skrek det i hela huset, fan va härligt! Och sen blev det den omtalade klädsträcket, innan har jag sagt att det skulle jag inte vara med på men det kunde man ju inte säga nej till. Så där stod man i bh och trosor, haha! Det blev många skratt på hela kvällen. Sen blev det utgång till Marité, väldigt trevligt ställe. Jag kom hem runt halv tre, det blev en långnatts sömn.
Jag vaknde halv två, perfekt i tid för min tvättid. Och idag har jag tvättat kläder, städat och lagat mat. Imorgon blir det den första riktiga dagen på programmet, vi får se hur det går :)

Nu ska jag gå och kolla på tv.
Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0