Sopptorsdag

God morgon!
Ännu en härlig dag med strålande sol. Tyvärr lite blåsigt men de säger att de alltid blåser här.

Två väldigt bra föreläsningar idag, nutrition och idrottspsykologi. Dessutom var det nolleslaget, dvs massa olika lekar mellan alla nya klasser. Det var många som var lite sega men vi höll stämningen uppe! Sen blev det att snabba sig hem för att duscha och byta kläder för senare skulle några samlas hos Linnea för att fixa i ordning oss till Sopptorsdag. Vi hade temat Rockabilly, ett lite svårt tema men vi blev otroligt snygga! Det blev en väldigt lyckad kväll men sång och skratt. Det var faktiskt sjukt kul, de sjöng 6 gånger "Ja må du leva". Jag tackar så mycket, men jag fyllde år för två veckor sedan. Men som sagt tack så mycket! Kvällen avslutades med en sväng inne på Plaza, sen tog jag min cykel och cyklade hem.

Nu ska jag dejta kudden igen, ska gå upp klockan 7 imorgon för att hinna till skolan för visning av Vintersportcentrumet.
 Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0