simning

God kväll!
Sovmorgon, träningsvärk och solsken!

Jag tycker ni kommenterar dåligt, skulle vara roligt att få någon kommentar!

Dagen började med sovmorgon till halv elva och efter en god frukost och snack med syrran cyklade jag i solskenet till skolan. Idag gick vi igenom kroppens sinnen, riktigt intressant!
Och idag blev första simträningen sen jag flyttade hit. Det blev nog sammanlagt 3000m, helt okej. Det kändes som att vara tillbaka efter ett sommar uppehåll, men som sagt jag älskar vatten. Bassängen i Brunflo är inte som hemma, ni fattar inte hur bra Kristinehamns badhus egentligen är. Tack vare alla fönster så är det mycket ljusare vilket gör att man blir piggare. Jag simmade själv, det kostar ganska mycket pengar för att vara med i klubben och det är många träningstillfällen jag inte hinner vara med på. Så det blir två dagar simning, fyra dagar gruppträning (bodypump och step) och två dagar styrketräning. Sen får man väl se beroende på hur mycket skolarbete jag har.

Imorgon har vi inga föreläsningar men jag och några till ska plugga i bibloteket. Senare på dagen ska jag antingen på bodystep eller Box90, jag får se.

Nu måste jag gå och läsa, behöver verkligen komma in i pluggandet nu!
Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0