simning

Halloj!
pluggning, simtränare och simning.

Idag har jag varit lite duktig. Jag satt i biblioteket och pluggade med Linnéa och Frida från 10.00 till 15.00. Jag har kanske inte gjort jätte mycket men jag vet i allafall var jag läst om. Sen blev det en snabb sväng hem då jag åt och kollade på cykel VM när Gustav Larsson tog VM-silver. Härligt! Därefter blev det cykling till storsjöbadet där jag var simtränare för första gången. Riktigt roligt att vara tillbaka i badhuset även om jag bara var tränare. Sen cyklade jag tillbaka till Frösön för att simma i en 16meters bassäng. Jag simmade sammanlagt 2200m på en timme, inte så långt men jag kan fortfarande simma :)

Imorgon blir det demo 3 med en ny lärare, sen ska jag och Linnéa på stan för att fixa hattar till idrottsmiddagen på lördag. Det blir nog sweet ;)

Nu ska jag gå och dejta kudden innan jag somnar!
Godnatt och dröm sött!


Kommentarer
Postat av: Annette

Hej, jag hör att livet leker, ringer dig i helgen, kram!

2009-09-25 @ 00:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0