lugn lördag

God kväll!
Här sitter man i sin lägenhet en lördagkväll med te och vindruvor.

En grymt kul kväll igår med för-förfest hos Linnea,
förfest hos Kristin och sen introsittning.
Sammanfattning av kvällen
sjukt härliga människor, massa dans och många skratt.



I torsdags hade vi en ny lärare, Lasse. Jag har nog aldrig haft en så grym "bra" lärare. Han får en att vilja lära sig och gör lektionerna roliga medan man lär sig saker. Som sagt han är grym ;) Det blev även bodypump med Louise, Linnea och Sofia. Träningsvärk fick jag, äntligen!

Dagen startade inte så bra, hade gått och lagt mig runt tre. Jag skulle gå upp vid tio för att fixa picknick och göra mig i ordning för en båttur på Storsjön. Båten skulle åka klockan ett och jag försov mig såklart så jag vaknade halv ett. Jäklar va jag stressade, men så klart så hann jag! Lite halv dåligt väder, men en trevlig stund med tjejerna. Louise började såklart att prata om pizza så när vi kom tillbaka blev det pizza. Planen för kvällen var att vi skulle gå ut, men jag bestämde mig att stanna hemma för att friskna till lite. Så te och vindruvor passar perfekt!


Jag har inte börjat simma ännu men vi får se hur det kommer gå, det blir i alla fall simning på Frösön i en 16 meter lång bassäng. Det är gratis torsdagar och fredagar, det är inte riktigt som hemma där man bara kan komma när man vill. Det kostar 100kronor att komma in på storsjöbadet, även om man bara ska simma. Det är sjukt dåligt! Men det blir i alla fall massa styrketräning och lite simning.

Jag vet inte om jag hinner åka hem något innan jul, men som sagt vi får se :) Haha, jag kan dyka upp närsomhelst!
Men nu blir det mer te och en film!
Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: olivia

min goa pappa ;) det hade gått jättebra!

2009-09-13 @ 17:00:24
URL: http://oliviahjalmarsson.blogg.se/
Postat av: olivia

min goa pappa ;) det hade gått jättebra!

2009-09-13 @ 17:01:13
URL: http://oliviahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0