hattfest

God morgon!
Idrottsmiddag, O´learys och hattar!

Tack alla idrottsvetare för en grymt kul kväll! Det var god mat, härliga människor och hattar :) Det är svårt att beskriva kvällen, så jag låter bilderna tala för sig själv! Dom kommer in om någon dag, de andra måste skicka dom till mig. Jag måste skaffa mig en kamera!

Idag vaknade jag 12.36, jag behövde det efter att jag kommit hem 3.58. Jag har duschat, handlat och nu ska jag snart börja plugga. Jag tänkte om jag pluggar lite idag och imorgon kanske jag inte behöver göra det i helgen. Jag har lite för mycket att göra onsdag till måndag. Men jag får väl lösa det på något sätt!

Nu ska jag gå och göra något vettigt!
Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0