Skoldag

God morgon!
Första "riktiga" skoldagen avklarad och jag känner hur allvaret startat.

Vi började kvart över åtta med en fyra timmar lång föreläsning Humanbiologi om cellen och dess funktioner. Jag säger bara, tack gode gud att jag gått natur. Det är ganska mycket man måste få in på korttid. Men jag tror vi klarar det galant. Vår lärare tycker jag själv verkar otroligt bra.
Sen var det lunch, då köpte jag också biljett till introsittningen som är på Fredag. Skulle köpa biljett till en båtfärd på Lördag men jag hann inte, ska fixa det imorgon. Därefter blev det fortsättning av förmiddagens föreläsning i två timmar. Så klockan tre cyklade jag och Anna hem men tog en omväg för att kolla in badhuset på Frösön och
gymmet Friskis och Svettis.
Torsdagar och fredagar kommer jag spendera mina eftermiddagar i badhuset äntligen. Sen är jag också väldigt intresserad av att börja på gymmet men har som sagt dåligt med pengar. Men jag tror 1000kr är värt det. Nu har jag suttit framför datorn och försökt fixa med diverse saker, fixat bort virus och kollat resbiljett hem.

Nu ska jag gå och dejta kudden
Ha det gött mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0