Flottebyggande

Trött som ett ass imorse, regnet hävde ned och vi skulle samlas 8.30.

Inte det bästa jag visste, men vad skulle man göra? Det blev en visning av Vintersportcentrumet. Det var mycket intressant, men som sagt var lite borta pga tröttheten. Sen hade vi en introduktion av Senior Puls som handlade om att vi som idrottvetare skulle få testa att hjälpa mäniskor över 50år att lägga upp en träningsplan för att hålla sig i form. Mycket inspirerande men vi får se om ett år vad jag ska välja.

Sen blev det att leta material med Marie och Louise, vi fick ihop lite grejer till Flotten. Själva bygget gick bra, vi får verkligen hoppas att den håller imorgon på Flotteracet. Såklart är jag bland dom som ska paddla, det är skit kallt! Men vi ska kötta hela vägen. Det är nervöst inför det kalla vattnet men också för att se hur flotten håller. Tänk om den bara välter omkull! Vi ska i allafall göra vårt bästa och hoppas att resten av idrottsvetarna blir nöjda med oss :) Min klädsel för imorgon: Löparbyxor eller leggings (rosa), en t-shirt och baddräkt (över resten av kläderna).  Sen blir det nog badmössa, simglasögon och nummerlapp. Vet inte hur jag ska göra med vanliga glasögonen men jag vill inte tappa dom i vattnet så det blir nog att vara halvblind! HAHA, ska lägga in bilder imorgon!

Nu ska jag gå och söva gött!
Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0