Fest, fest och fest!

God morgon!
Fest, fest och fest!

Igår blev det lite lekar, där det blir ett avslutande bad i Storsjön. Riktigt härligt! Senare på kvällen blev det förfest och studentfest på O´Learys. Det är som sagt sjukt kul! Det är svårt att beskriva men kanske kan lägga in lite bilder senare.

Föreläsningarna idag var väldigt inspirerande, jag längtar faktiskt lite till att ha Kinesiologi. Helt galet! Det är ända som var lite jobbigt det var att jag var sjukt trött efter gårdagen. Idag var det också brännbollsturnering. Dålig förlorare som jag är, blev lite besviken på vår första match. Men vi fick revansch men gick inte vidare. Sen blev det fest hos Johannes, kul kväll! Sen blev det inte Marité, utan cykeltur hem med Anna.

Imorgon blir det Nolleslaget, jag måste fixa en röd tröja. Får se om det blir en snabbtur på stan, har verkligen inget rött! Sen blir det att dra hem äta något snabbt, sen blir det shopping på secondhand efter Rocka Billy team till kvällen då det blir Sopptorsdag som det kallas. Det blir nog en lika kul kväll som resten av veckan som varit.

Nu ska jag dejta kudden en stund ;) Anna Värns uttryck!
Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0