bodystep

Godkväll!
Psykologi, bodystep och godis.

Idag har jag varit lite duktig, pluggade psykologi i bibloteket i några timmar. Sen var jag på bodystep för första gången. Jag säger bara en sak: jag ska ha träningsvärk i gluteus maximus. Riktigt kul, men jag hoppas jag får med Louise nästa gång. Vi kommer skratta ihjäl oss efteråt. Därefter blev det att fixa mat och skynda mig till Frida C. för att äta godis och kolla på idol. Nu sitter jag här och pluggar lite muskler på latin. Det är mycket man ska kunna.

Fast jag borde gå och lägga mig, imorgon klockan 8.15 har jag min andra demo. Jag kommer inte orka gå upp, det är hemskt! Efteråt blir det hård plugg med Frida W. och Linnéa M. Det blir nog också någon träning av något slag. Men som sagt nu måste jag sova!

Godnatt och dröm om mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0