sjuk

God morgon!
Jag hade en riktigt trevlig kväll igår med Jennie och Linnéa.

Vi lagade potatis och lax, mums. Haha, vi blev lite nervösa när ugnen började brinna. Men det var i allafall inte så farligt. Riktigt trevlig middag som avslutades med efterrätt: vit choklad, créme frachie och vaniljsocker. Det var Linnéas pojkvän som gjort den, jätte snällt!
Sen drog vi till O´learis pubis för att kolla på fotbollen. Det gick åt helvetet, men jag måste säga att vi borde vunnit för vi var det bättre aget. Men vi får ju inte in bollen! Det hände inte mycket mer den vällen, jag kände att jag inte riktigt mådde bra så det kanske var det.

Tack för trevlig kväll, ni är guld värda tjejer!

Som sagt jag är sjuk, jag kollade pulsen när jag vaknade för att se om det var någon skillnad. Jag brukar ha 50-53 i vilopuls men idag hade jag 65-70. Hela kroppen gör ont, förkyldningen har nog gjort träningsvärken värre. Apoteket är inte öppet så det blir att klara sig utan nässpray. Så nu har jag handlat massa frukt, soppa och te. För jag måste bli frisk, har tenta på fredag. Jag kommer inte orka plugga om jag mår såhär, och på tisdag är det hel dag i biblioteket med Jennie och Linnéa. Matlåda, bullar och vatten flaskor ska göras i ordning så vi inte ska missa en stund!

Men nu ska jag lägga mig framför teven och dricka te.
Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Linnéa!

Krya på dig!

2009-10-11 @ 17:03:51
Postat av: Annette

Krya på dig. Shit vad dåliga vi var, vi är inte värda att gå till VM om vi inte kan göra mål ju! Sade att jag inte skall se en enda match till så länge Lagerbäck är kvar men nu slipper jag ju det!!!Jippi! In med Svennis!

2009-10-11 @ 18:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0