Hösten

God morgon!
Herregud, jag gick upp klockan 7 fast jag inte behövde! Det är inte vanligt, men vill man orka upp till tentan imorgon så får man lägga ner sig lite. Det blev en härlig promenad på morgonen för att verkligen vakna.
Snart blir det att cykla till skolan för att plugga in det sista, sen är jag tränare för Masters och därefter ska jag hem och laga mat och snabbt i säng. Vilken härlig dag! 

Vinterjack-dilemma! Hur ska jag hitta en bra jacka? Det finns ungefär 10 olika dunjackor och jag ser ut som en uppstoppad boll i dessa jackor. Ursäkta mig, men finns det inga sköna jackor längre? Jag kollade både på stadium och intersport igår, jag hittade två sköna jackor som var helt okej. Åh Gud hjälp meh, från 3000kr och uppåt. Jag vet att jag är petig när det gäller jackor men jag vill inte ha en dunjacka. Jag vill ha en varm och skön jacka som man kan ha jämt under vintern. Och helst inte dun för jag ser ut som en boll med två armar på sidan. Jag får väl leta vidare, jag vill ha en sån jacka jag har fast lite tjockare som klarar 20 minut som det blir här uppe. Någon som vill hjälpa mig?

Handleds-dilemma! Jag ringde vårdcentralen igår för att boka en tid hos en läkare för att handleden krånglar igen. Det tog priset, här uppe måste man boka en tid då läkaren kan ringa till mig för att vi sedan ska bestämma en tid då jag kan få en undersökning. Så på tisdag klockan 8.35 kommer läkaren ringa så skulle vi bestämma när jag får komma på undersökning. Då får vi väl se om det blir innan jul. HAHA, GALET!







Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Annette

Jamen jösses, stenåldern släng dig i väggen! Hur svårt kan det vara att få en tid till doktorn? Tydligen MYCKET;) LYCKA TILL imorgon nu! Kram

2009-10-15 @ 23:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0