pluggdag och myskväll

Jävla förkylning, några bra tips för att bli frisk? Jag prövar nog allt för tillfället!

En härlig sovmorgon behövde jag inför en pluggdag. Jag har hunnit med ganska mycket, jag har varit riktigt duktig faktiskt. Det blev en belöning med Ben and Jerry och Smallville. Livet är underbart! Sista avsnittet på Smallville, längtar bara tills 9 säsongen börjar.

Jag vill, jag ska och jag kan! Imorgon är det högskoleprovet, vi får se hur det går. Jag hoppas i alla fall att jag inte får 0.0. Kvällen består nog av fest, ifall inte min förkylning hindrar mig.

Jag har tänkt att åka till mormor på söndag och så ska jag tillbaka till onsdag. Men vi får se vad som händer.

Nu ska jag gå och dejta kudden!
Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: fanny

sv: jaa, vi är hemma i veckan! :) <3

2009-10-24 @ 14:10:39
URL: http://pimpfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0