myshelg

halloween blir inte lika bra som förra året!

Jag har bestämt mig för en myshelg med film och godis. Fredagen bestod av plugg i skolan från tio till tre, riktigt duktigt! 30 minuter löpning och lite styrketräning innan bodystep. Det värkte i benen och lungorna, tre veckor uppehåll har sina effekter. En kall och jobbig cykeltur hem till Frösön, åkte och hyrde två filmer och godis. "The proposal" och "Änglar och demoner".

Änglar och demoner var inte riktigt en film som jag var sugen på. Den var helt okej men lite tråkig i början vilket gjorde att den inte var så bra. Den får 2,5 stjärnor av 5.
The proposal däremot var perfekt! Svårt att förklara men jag var på det humöret, en härlig feel-good film. Den får 4,5 av 5 stjärnor, jag rekommenderar den verkligen!

Idag har jag inte gjort någonting förutom att lämna igen filmerna och hyrt två till. Haha! "En natt på museet 2" och "Låt den rätte komma in". Jag får väl kommentera filmerna imorgon :)

Förra året på halloween var vi ute i gryningen. Jäklar va roligt vi hade det, minnen som aldrig försvinner!

Nu ska jag förbereda maten.
Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Annette

Hej, sist jag var på bio såg jag "Låt den rätte...", det känns som väldigt länge sedan, kram!

2009-11-01 @ 09:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0