mormor

kolsyran är perfekt, smaken är perfekt, första julmusten 2009.

Jag har varit och hälsat på hos mormor i några dagar. Det har varit riktigt mysigt och trevligt! Träffade också mina små kusiner, dom är så gulliga! Nanny, Carl och Teckla.

Imorgon har jag seminarium, jag ska plugga så mycket som möjligt imorgon. Det är en vecka kvar till tenta del 2 i Humanbiologin. Sen har jag dugga i psykologi 4 dagar efteråt, undrar vad jag ska plugga på! Haha, det blir nog biologi! Men det bli pluggning i en och en halv vecka, det är bara att matta!
ÅH GUD HJÄLP MEH!


Hur blev min hårfärg tycker du?


Snö och solsken




Teckla och Carl, fick ingen bild på Nanny!

Nu blir det Nitro Circus!
Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0