Kristinehamn

God kväll!
Karlstad, Överraskning, Bowling och Middag.

Jag har haft en härlig dag. Sovigt i min underbara säng, det är en sak jag verkligen saknat. Sen bestämde sig mamma att vi skulle åka till Karlstad för att kolla efter vinterjacka och skor. Hon tror jag kommer frysa ihjäl där uppe i norr. Jag hittade däremot ingenting, det finns bara höstjackor ännu. Men sen påvägen hem fastnade vi bakom en lastbil som tappade två skopor på vägen, mamma fick hjälpa till att få tillbaka den på flaket. Helt galet!
Sen åkte jag upp till Cassandra på hennes praktikplats. Hon blev nog glatt överraskad när hon såg mig. Haha, grymt kul att se henne igen. Därefter drog jag till Josefin & Elin, dom fick mig att gå med i "happy aquarium" på facebook. Haha, det är värre än farmville :) Sen åkte vi till stan och fikade på Ejes och det blev sen bowling! Haha, många härliga skratt. Josefin var så klart den av oss som tappade klotet bakom sig, jag kunde inte sluta skratta! Fick skjuts hem, där det skulle bli middag med mamma, pappa & Cattis. Oxfile provancale, underbart! Nu har vi suttit i flera timmar och pratat, nu håller jag på att somna.

Ska nog gå och lägga mig snart för att vara pigg till imorgon. Vet inte vad som kommer hända imorgon, vi får väl se!
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket!

Nej tyvärr....Det var ju synd, hade varit trevligt att träffa gamla klasskamraten:P

2009-10-03 @ 21:20:46
URL: http://aamaaaaandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0