högskoleprovet

Stress, paus, stress, avklarat!

Då var högskoleprovet ur vägen. Jag kan säga redan nu att det är inget prov för mig. Kort tid ger hög stress, låg kontroll men höga krav ger hög stress och ångest. Haha, nu fick jag in psykologi i livet. Inte helt klokt! Men nu har jag gjort det och är ganska nöjd.

Sen blev det middag och hår-toning hos Louise, jag får tacka Linnea för mitt fina hår! Fest hos Maria, sista helgen för henne i Östersund. Du får komma och hälsa på! Spel och roliga frågor gav många skratt. Sen blev det pimpad tami Maritée men jag ska upp imorgon eller idag klockan 6 så jag behöver all sömn jag kan få så jag tog min cykel och cyklade hem.

På tal om tid, glöm inte att ställa tillbaka en timme. Vilken tur att någon påminde mig annars hade det blivit en timme försenad till bussen som går till Mormor. Jag tänkte åka upp till Storuman och hälsa på en stund!

Nu ska jag på en dejt!
Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0