hemma

God kväll!
Ni som läser min blogg från Kr-hamn har nu fått reda på att jag är tillbaka, men bara för en kort stund! Bara mina föräldrar och mina syskon vet att jag skulle komma. Och några kompisar också, men de flesta vet ingenting. Jag kom på träningen idag, riktigt roligt när alla tappade hakan :) Innan skulle jag överraska Cassandra på hennes praktik men tyvärr var hon inte där. Men jag tänkte överraska henne imorgon, hoppas bara hon kan prata en liten stund!



Gårdagen

Men som sagt pappa kom upp till Östersund igår så vi var och köpte upp halva maxi. Nu fick även pappa se mitt nya hem. Så idag blev det en biltur på 6 timmar, inte det roligaste men det gick bra.
Vi såg två älgar på vägen!



Morgondagen
Imorgon ska jag överraska Cassandra, simma lite, plugga psykologi och äta oxfile provancale med mamma, pappa och Cattis. Det blir nog också att träffa Grahnen, KB och Stålet!

Nu ska jag gå och sova i min underbara säng!
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: m

va är du hemma :O då hade ju ja kunnat få lifta med!

2009-10-03 @ 14:20:22
URL: http://maggann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0