förkyld

Dagen efter tentafest, haha!
Jag vaknade med en axel som värkte, ett finger som var svullet och en tå som är BLÅ. Härligt! Gårdagen var lyckad, förutom att blå märken och förkyldning som blivit värre. Jag har nog svininfluensan, haha, det skulle vara något det.

Jag ser precis på körslaget för en ögonblick och vem ser jag: UGGLAS. SNÄLLA, SNÄLLA, SNÄLLA SLUTA SJUNG! Jag kommer ihåg när den här låten var på melodifestivalen i finalen, jag slog vad vid röstningen att "jag kommer sjunga den här låten i cafeterian om hon vinner". Lovisa och Sofia var mina vittnen! Jag fixar inte att lyssna, jag har på ljudlöst!

Tentafest, en riktigt hit! Jag var klar med tenta som började klockan 8 efter 25 minuter. Sen fick jag sitta i 20 minuter för man inte fick gå tidigare. Det var väl ingen jätte svår tenta om man pluggat, jag kunde så mycket mer som jag ville visa. Men jag får väl visa det på nästa tenta. Det blev sen en  shopping runda med Linnea och Louise. Jag hittade till och med en jacka, men såklart fanns den inte min storlek i svart. Är det konstigt? NEJ! Efter det blev det en städning av rummet för Jennie skulle komma senare för att baka kladdkaka. Den blev riktigt god och kladdig, och med Ben & Jerry's blev det perfekt! Efter att Jennie åkt hem blev det en cykeltur in till PLAZA där det var Före-tentafest med tjejerna. Det tog lite tid för maten men vi hade en väldigt rolig måltid. Vi fick ett antal sms från killarna som jag tror vi behåller i vårt minne. Därefter gick vi till "Finnen" där tentafesten var igång. Haha, IVP är i en klass för sig. Mycket skratt, musik och dricka! Det blev sen PLAZA igen, inte så många snygga killar men man kan ju inte kolla efter killar hela tiden. ELLER?!



Dagen efter har varit lite jobbig, inte bakis men så förkyld. Halsen håller på att gå sönder, men det blir massa te. Jag skulle fixa pmet idag men det får väl bli imorgon. Jag har inte mycket kvar så det är ganska lugnt. Jag fick låna en film idag, The Notebook. Vilken underbar film, jag är nästan mållös. Om det kunde hända mig, hitta den enda kärleken. Det känns hopplöst, men jag ska hitta han! Ni måste se den, UNDERBAR!

Nu ska jag gå och kolla på en film till!
Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha hon ugglan är inte bra! :D

2009-10-17 @ 22:06:52
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0