minnen

en tår rinner ner från min kind. jag vet inte vart du är eller hur du mår. kommer jag någonsin få träffa dig igen? jag lyssnar på en ny låt från paramore, den är riktigt bra! efter en tår kommer det alltid en till. när kommer jag få höra din röst, ditt skratt eller känna ditt krulliga hår. Haha, mellan tårarna kommer det ett skratt.
minnen som aldrig kommer försvinna. 
allt kom så plötsligt, jag trodde vi pratade om allt men det här undanhöll du för mig. kanske var det tur, men jag hade aldrig stoppat dig. jag vill att du ska må bra. det är inte bara jag som saknar dig, det vet du. men jag pratar endast om mig själv, jag saknar dig men mår du bra ska du vara där du är.  jag behöver bara ett vykort där det står "jag mår bra och vi kommer träffas i framtiden". jag har flyttat, jag hade inte sett sig även om du vore hemma. men det känns tomt. tomt utan han som hade talang för simning, men visste inte riktigt vad han skulle göra av den. tomt utan han som göra mig glad även om jag var arg. tomt utan han som man kunde säga allting till. det finns många anledningar till att jag saknar dig, men varför säga alla när du inte kanske läser det här. jag hoppas att vi betyder något för dig, att du håller koll på oss från någonstans i världen. tänker du på oss överhuvudtaget? en fråga som bara du kan besvara som jag hoppas du kommer besvara. jag kommer åka till USA för att leta efter dig, kanske är hopplöst men om jag ser dig på gatorna hoppas jag att jag kan få en skymt av dig. hopplöst men det är värt det!

jag saknar dig, jag älskar dig och jag glömmer dig aldrig, kompis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0