solsken och kallt

Tappar man håret av att använda mössa för mycket? Jag hoppas det är en myt!

Jag tror faktiskt jag ska testa mig ifall jag har svininfluensan. Jag blir tusan aldrig frisk från den här förkyldningen och jag blir inte bättre heller. Jag får väl vänta och se om jag får några mer symtom först. Läkaren ringde idag, jag fick tid den 4 november klockan 15.05 för handleden. Hoppas de hittar något fel, jag kan inte göra armhävningar annars och det skulle ju vara synd!



Dagen har bestått av psykologi. Det gick faktiskt helt okej idag, förutom att jag stack in en stiftpenna i benet! Jag får inte ut allt bly, men jag tror inte jag dör av det. Imorgon har vi redovisning av vårt pm som jag är ganska nöjd med. Antingen har jag gjort rätt eller helt fel, men som sagt ämnet är lite flummigt!

Jag har nog hittat min vinterjacka nu, två skaljackor så de är inte de tjockaste. Vilken tycker du?


Nu blir det lite pluggning innan jag ska dra till badhuset och vara tränare för masters.
Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: emzak

Numera Uno såklart!

2009-10-20 @ 22:53:01
URL: http://emiliez.blogg.se/
Postat av: Annette

Båda är snygga!

2009-10-21 @ 19:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0