Åh Gud hjälp me

I love the sunshine <3



Här uppe i Östersund händer det inte så mycket nytt. På fredag har jag min första tenta ever, det känns bra. Jag tror det kan gå vägen. Försöker att ställa om tiden så jag ska försöka att gå och lägga mig innan elva för att inte vara så sjukt trött på fredag.



Jag har också ringt vårdcentralen på Frösön, min handled gör så jävla ont. "Åh Gud hjälp me!" Läkaren ska ringa på tisdag nästa vecka, helt sjukt. Man ringer för att boka tid men egentligen ringer man för att boka tid så läkaren kan ringa för att sedan bestämma när man kan få komma. Det tycker jag är lite galet! Men bara jag får undersöka handleden som jag haft lite problem med då och då.

Nu blir det liten plugg på muskler och skelett framför VM-matchen mellan Sverige-Albanien, WOHO, NOT!
Ha det gött! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0