twilight

bad hair day!

Jag funderar på att köpa biljetter till världscupen i skidskytte den 2-6 december. Men jag vet inte om man ska stå vid spåret eller läktaren. Skulle vara riktigt nice med läktaren men den är såklart dyrare. Jag får väl höra med de andra om de ska med. Jag längtar! Samma helg är det julmarknad, hur underbart som helst. Längtar jätte mycket till jul, jag älskar julen!

Imorgon blir det twilight kväll med Linnea, Louise och Linnéa. LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR! Sen på lördag blir det NEW MOON med Linnea och Louise <3

Idag hade vi humanbiologi föreläsing, det var riktigt länge sedan och jag har faktiskt saknat det lite. Det låter kanske galet men det var riktigt kul! Imorgn ska vi ha om immunsystemet, det passar riktigt bra för jag känner mig inte bra. Eller jag vet inte riktigt, det är lite blandat. Flera har sagt att jag inte ser så frisk ut och jag känner mig lite halvdant! Men vi får väl se om jag är förkyld igen, ORKAR INTE!

Nu ska jag gå och laga mat sen blir det simning hela kvällen!
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Du ska såklart stå på läktaren!!! Det ska jag göra iaf :)))) Ska köpa biljetter nu i veckan, alla dagar såklart!! Skidskytte is the stit!

2009-11-17 @ 16:43:59
Postat av: Lois

tack! det var en fotokurs som gick på folkuniversitetet i karlstad, en helgkurs. Så om ni har något folkuniversitet i östersund så kan du ju alltid kolla med dom :)

2009-11-18 @ 18:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0