tenta

jag får ingen post!

Då var första riktiga tentan klar, jag är nog godkänd. Jag är ganska säker på det, tur det för annars skulle jag inte kunna komma hem den 20 dec utan den 22 dec. Tack gode gud! Så vi firade med att äta lunch på Oscars och sen blev det kladdkaka och glass hos Linnea. Härligt! Kvällen består av middag hos Linnea och sen tentafest hos Andreas. Därefter ska de andra ut på krogen men jag drar nog hemåt. Har haft så ont i huvudet de senaste dagarna, så tänkte ta det lite lugnt. Dessutom ska vi sitta i biblioteket imorgon för att börja plugga till duggan som vi har på tisdag i psykologi. ÅH GUD HJÄLP MEH, hur ska detta gå? På söndag ska jag, Linnéa & Jennie laga mat och diskutera psykologin. Vi ska fixa det här!

Jag drömde om dig inatt igen, att du skulle hälsa på.Jag nästan grät när jag vaknade för att jag trodde att drömmen var sann. Jag saknar dig, ska åka till Florida och hitta dig. Kanske inte nu, men jag måste göra det!


Jag måste fixa någon affisch eller kort som jag kan ha på en av mina väggar, de är så tråkiga nu! Något förslag?

Nu ska jag fixa håret.
Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Erika

jag lovar att jag gör det!, vi ska åka bil upp så det är ett måste att vi ska ses :D

2009-11-08 @ 16:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0