relax och fest

Åh gud hjälp meh!

Snacka om en härlig dag igår alltså. Sovmorgon säger man aldrig nej till.
Det blev en hel dag i badhuset, vi hade bestämt för en relax dag på storsjöbadet. Hur underbart som helst, bubbelpooler, ångbastu, vanlig bastu och massa annat. Det blev dessutom massa lek, Louise: "Nu kan vi vara lika gamla som Saga!". Rutschbanorna var grymt bra, utom en som man fick väldigt ont av. Det var som sagt väldigt roligt men också skönt. Nu kan man börja om och plugga igen! 




En promenad hem till Linnea, fixade håret och hon sminkade mig. Riktigt bra blev det! Därefter blev det soppa på Oscars. Jätte trevligt som vanligt. Vi satt där tills de stängde men vår kväll fortsatte till Plaza. Grym musik och massa dans. Haha, kvällen slutade inte där utan det blev efterfest hos Mattias. "This is like a fairytale!" Tillslut blev det att dra sig hemåt, så klockan halv fem låg man i sängen och drömde.




Idag blir det myskväll hos Anna, hembakad pizza och idol. Kan det bli bättre? Jo, att det var något annat än idol men med trevligt sällskap går det med. Jag har också ändrat lite planer i helgen, imorgon bitti klockan 7.10 åker jag upp till Storuman. Nanny fyller 10 år på Söndag, så jag ska komma upp och överraska henne. Så jag kommer hem på Måndag igen. Jag vet bara inte vad jag ska köpa till henne, men jag ska nu gå och duscha. Sen blir det att åka in till stan och köpa något fint. Därefter drar jag till Anna.

Ha det gött! 

Kommentarer
Postat av: Annette

Trevlig helg!

2009-11-13 @ 16:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0