Nu gäller det!

har du någonsin vaknat av att du blir skrämd och flyger upp ur sängen?

Två dagar i rad har jag vaknat efter två timmar sömn och trott att det kryllar av spindlar i sängen. I natt slängde jag ner täcket på golvet och var kallsvettig. Det var hemskt! Det var nog därför jag inte gick upp vid åtta som jag hade tänkt mig. Nu är det 4 dagar kvar till tentan i humanbiologi, börjar bli lite nervös. Men jag känner mig ändå ganska säker på at jag ska kunna klara det. Senare idag blir det kanske bodypump och träna späckhuggarna.

Resten av veckan kommer jag vara i biblioteket på skolan. Dessutom skulle jag behöva plugga psykologi, vi har en dugga nästa vecka på tisdagen. Jag kommer inte hinna plugga ordentligt! Det är jag riktigt nervös för, så vi får väl se hur det kommer gå!

Nu blir det att dejta böckerna.
Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0