New moon

"Det kommer att bli som om jag aldrig har existerat!"

Då har man sätt New Moon med Louise & Linnea. Inte lika bra som boken men det trodde jag inte heller. Den var riktigt bra, underbar rättare sagt. Jag ska inte prata mer om den, det är bättre att ni ser den. Alla tycker vi olika!

Imorgon börjar allvaret igen. Jag tänkte starta dagen tidigt med en promenad och fotografering om solen skiner. Har många nya idéer. Ska kolla på lite priser på att göra två tavlor av mina bilder. Vill hänga upp saker på mina fula väggar. Sen ska jag träna en stund, behöver så lite motion. Det har känts som jag haft syra i benen hela dagen, jag har nog gått lite konstigt. TRÄNINGSVÄRK, ME LIKE IT! Jag ska också plugga några timmar imorgon, har inte pluggat på några dagar men jag tycker att jag förtjänade några dagar ledigt. Jag ska också fixa en träningsplanering till masters gruppen. Dessutom borde jag städa, men det får bli nästa helg när det blir julpyssel.

Nu ska jag gå och sova.
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0