nanny 10 år

jag har inte fått någon post på 12 dagar!

Pyjamasparty, tårtfrukost och släkten; underbar helg! Jag åkte till Storuman i lördags för att överraska min kusin Nanny som fyllde 10 år. Pyjamasparty med pizza sen blev det glass, godis och chips. Vi kollade på Natten på museet 2 och sen gick de små och lekte medan jag & Åsa kollade på två filmer; Drag Me To Hell var riktigt bra men läskig. Morgonen därpå blev jag väckt av Teckla & Carl, mina andra två små kusiner. Därefter sjöng vi för Nanny och det blev tårtfrukost. Under dagen kom flera och firade Nanny. Mormor kom på besök, hon kom med en underbar tårta som vanligt. Sen kom mina andra kusiner, Fanny & Andrea, vi skulle ha kusinmiddag. Helgen har varit riktigt rolig och trevligt att umgås med släkten.



Idag har jag tränat små barn och simmade 2500m själv. Det känns bättre än vanligt! Ska försöka hålla igång simningen så jag inte tappar all teknik. Imorgon blir det föreläsning och träning.

Nu ska jag läsa lite motivation sen blir det sängen.
Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0