I gotta a feeling

I gotta a feeling, that today would be a bad day!

Dagen började inge bra med att försova mig men jag missade bara 45min, tack vare min snabbhet. Föreläsning i Psykologi, det var riktigt intressant! Jag tyckte att det var roligt idag, jag fick dessutom beröm av vår lärare när vi skulle analysera varandra, hur vi fungerade inom idrotten. Hon tyckte jag ställde en bra första fråga, "hur reagerar du efter en tävling?" eller nåt sånt. Blev väldigt förvånad men glatt överraskad, det förstärkte min inre motivation! Sen började skiten igen! Våra två andra lärare i psykologi kom in på lektionen och var besviken över resultatet över duggan som vi gjorde igår. 1/3 klarade sig av 30 stycken, tyvärr var jag inte bland den tredjedelen! Fan, jag är jätte besviken! Första IG/F någonsin så efter det har jag inte varit så glad. Jag mår fortfarande skit, så nu får human tentamen komma ut så jag blir positiv. Duggan var till för att man skulle slippa göra några uppgifter på stora salstentamen den 18 december, så jag får fixa det då istället. HELVETET! 5 jävla poäng, som jag lätt hade fått om jag bara förstått vad hon ville ha. Jag har fällt några tårar för den här jäveln idag, jag kanske är barnslig men det är så bearbetar ett underlag. Jag ska verkligen plugga i tid nu, så det bara blev en engångs företeelse! Besviken cyklade jag till badhuset för att träna Triathlon, det kom EN. Inte så roligt, men jag får pengar. En iskall cykeltur hem och bänkade sig framför simningen. Det blev några riktigt fina lopp, får väl säga att Therese Alshammars 50 fjärilsim tog priset VÄRLDSREKORD med 3 tiondelar. Om 20 minuter är det säsongsstart av "So you think you can dance"! WOHO!

Imorgon blir det relax på badhuset med några i klassen. Dagen fortsätter med drinkkväll som förfest innan det blir soppa på Oscars. Sen kanske det blir utgång beror på hur jag känner mig. Fredag är det sagt att det blir bakis kväll hos Anna med hemgjord pizza och idol. Ska bli riktigt trevligt! Sen får jag se vad som händer mer i helgen, ska börja plugga lite smått bara för att jag aldrig ska känna såhär.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0