Åh Gud hjälp me

En hand var redan förstörd. Idag blev den andra blåslagen och jag tappade mitt guld armband!

Jag är så lycklig, jag är så lycklig, jag måste skratta HAHA! Min nya version. Resten av dagen har varit riktigt bra. Jag började plugga klockan tio och gick därifrån klockan fem. Sju timmar och det känns ganska bra inför tentan. Jag förtjänade min träning. Det blev funktionell cykel med Louise, det var riktigt kul. Jobbigt med kul! Sen blev det en "härlig" cykeltur till badhuset. En timme simning, 2300m. Igår simmade jag 2600m. Jag börjar komma igång med simningen nu, tre gånger i veckan ska det bli. Därefter blev det masters träning, de blev riktigt trötta idag HAHA! Det bästa med hela dagen var att jag fick skjuts hem till Frösön, TACK TACK TACK!

Imorgon blir en härlig dag, bodypump 6.30! Haha, ändrar på dygnet så jag kommer upp till tentan på fredag. Galet kul, sen blev det hem och äta frukost och åker sen till skolan för lite tentaplugg med resten av klassen. Vi ska boka biljetter till premiären av NEW MOON den 20 november!!! Vid tre tiden ska jag befinna mig hos läkaren och kolla handleden, ÄNTLIGEN! Sen får vi se hur dagen utvecklar sig.

Nu måste jag nog gå och lägga mig för att jag ska orka upp imorgon.
Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0