22 dagar kvar

träningsvärk, bra eller dåligt? SUPER BRA!

Det händer inte så mycket nytt här i Östersund. Jag hade demo idag, vi kollade hemoglobin halten i blodet. Jag har normalt värde, även fast jag trodde att jag skulle antingen lita för högt eller för lågt. För högt: dricker för lite vatten. För lågt: Järnbrist, för mycket vatten. Jag gick till gymmet för lite löpning och några nya balans övningar på balansbrädan och därefter bodypump. Har sån träningsvärk innan så jag tog det ganska lugnt med vikterna. Nu ska jag slappa lite innan jag ska cykla till Storsjöbadet för att träna de stora barnen, masters. Sen blir det faktiskt soppa tror jag. Det är så mysigt och trevligt.

Imorgon ska jag vara i skolan vid tio för grupparbete. Några åker sen iväg och åker skidor, men jag stannar kvar och tränar lite. Dessutom ska jag julpynta, så jag kommer ha en mysig helg. Lördag kväll blir det PRE-SKIWEEK på Mariéet eller O´learlys eller kanske hemma kväll.

Nu ska jag sova lite innan jag kollapsar.
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0