Underbar helg

Vilken underbar långhelg.


Torsdag - Grillkväll med vänner.
Fredag - Solning.
Lördag - Shopping med Cassandra och Mickan.
Söndag - Cykling och styrketräning med Cassandra.


Lördagen bestod utav shopping i Karlstad, köpte tre linnen och ett par leggings. Jätte roligt, förutom skavsår av skor och het kebab :) Fast egentligen köpte jag inget som jag skulle ha. Behöver en vit klänning och två par skor men ingenting hitta jag. Både Mickan och Cassandra hittade en varsin klänning och ett par skor var. Orättvisst! Jag körde hem Mickan, Cassandra följde med hem för vi skulle hitta på något. Vi handlade mat och saker till kvällen. Sen fick jag skjutsa Daniel & Cattis till en fest för min bror är handikappad, han klev på en bandyboll :) Sen hjälpte vi mamma & pappa med maten, och åt en otroligt god middag som bestod av kött och pommes. Efter maten blev det att kolla på "balfrisyrer" och resor. Vi hann med lite studsmatta innan Robinson. Vet inte vad jag ska säga om Robinson på tv4, jag gillar verkligen inte reklampauserna. Christian är så jäkla fjollig, vilken jäkla pajas: "Jag ville inte vinna, jag anmälde mig för att få vara nyckter och gå ner i vikt". Säger bara en sak, fan heller. I alla fall satt vi å prata lite innan vi gjorde iordning oss för statt. Cassandras första gång, som jag själv tycker blev lyckad. Förutom en viss grej men det löste sig. JAG HADE EN RIKTIGT KUL KVÄLL <3 Men när vi kom hem blev vi helt förskräckta, någon hade slagit sönder fönstert vid ytterdörren. Jag trodde typ att det varit något slagsmål eller något. Men det var bara min mamma som blir skrämd av en katt, haha. Hon hade snubblat på trappan och slagit huvudet i glasrutan när hon inte ville trampa på katten. Mamma åkte till sjukhuset imorse. Det var inget allvarligt, som tur var. Det kunde ha gått riktigt illa, för hade hon legat där när vi kom hem vid halv 2 hade det inte varit kul.

Så söndagen starta inte bra men jag och Cassandra åkte ner till badhuset för styrketräning. Haha, cyklingen ner var otroligt kul. Skratta hela vägen, när jag skjutsa henne. Styrketräningen gick bra, lite trött bara har inte tränat sen Onsdags. Jag körde hem henne till hennes mamma och åkte sen hem och åt. Sen såklart åkte jag ner till badhuset igen för att jag skulle ha vuxensimmet.

Nu är jag hemma och måste egentligen plugga men vem orkar det? Alla andra försöker i alla fall, men jag har inte ens tagit upp böckerna. Som sagt, "DET ÄR TANKEN SOM RÄKNAS!"

Nu ska jag gå och "plugga", HAHA!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

tog du kort när ja gick i maskinen :O

2009-08-05 @ 19:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0