projektarbetet är ur världen

Det är så underbart, jag & Lovisa är nu klara helt och hållet med projektarbetet!
Vi höll vår presentation idag, vilket gick helt okej. Jag kunde inte mitt så bra, men Lovisa var jätte duktig. Jag har varit lite halv nervös hela dagen, inför detta. Men nu när det är över känner jag bara en stor lättnad, nu har jag bara två prov och en inlämning sen tar vi snart STUDENTEN.
DET ÄR NU 30 DAGAR KVAR!



Jag har inte orkat skriva något på sistone, har haft fullt upp. Men jag har goda nyheter:
JAG HAR HITTA SKOR TILL BALEN OCH STUDENTKLÄNNING!!!


Jag och mamma var i Örebro och shoppade i Söndags och då hittade jag detta. Skorna är perfekta och är otroligt sköna.



Simningen går hyfsat, det blir bättre och bättre. Hade Thomas igår, det blev alltså mycke fjärilsim & upk. Alltså har man väldig träninsvärk i ben och armar. JAG KLAGAR INTE! Cassandra simmar nog inge mer nu, vilket jag tycker är skit. Kommer aldrig typ träffa henne. Men som tur är så ska hon fixa min balfrisyr så vi vår träffas mycket ändå! Förresten så ska jag klippa mig på fredag, så jäkla härligt!

Men nu ska jag gå och kolla på Grey's anatomy.
Ha det gött!

P.S Temperaturen i Västerdalälven är nu uppe i 8,3ºC, det börjar likna något :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hans är min ;)

2009-05-16 @ 17:17:32
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0