Otroligt

GOD MORGON!



Vilken slapp dag, jag sov ända till 11. Resten av dagen blev otroligt slapp. Tänkte verkligen att jag skulle plugga fysik, men jag kommer inte ihåg någonting vilket gör mig alldeles frustrerad. Som sagt, jag har suttit framför teven och datorn alltså bara latat mig.
Men det får man väl göra ibland.

Fast egentligen har jag inte varit jätte lat, såklart hade jag träning. Haha, trodde ni jag skulle skita i det? Haha, sista träningen innan Deje Cup som är imorgon. Vi är hela 14 simmare till Deje men tyvärr många som inte ska med. Hoppas det kommer gå bra för våra  duktiga simmare.

Jag är så lycklig, det börjar gå bra på de korta sträckorna. Detta är väldigt ovanligt för Saga.



50m frisim:       30,7
50m bröstsim: 47,5
50m fjärilsim:   35,6

25m frisim:     14,2;       14,4;        14,1
25m fjärilsim: 16,1;       15,9;        15,7



Alltså de här tiderna är inte bra jämfört med andra, men mycket bättre jämfört med mig.Mitt personliga rekord på 50m frisim är 30,95 som ni kanske fattar slog jag mitt pers på träning! OTROLIGT säger jag bara.

Fast detta är också lite jobbigt, om drygt 1,5 månad är det Vansbrosimmet som gäller och min distans simning är fortfarande inte bra. Vilket gör mig orolig men det gäller att träna hårt nu, fast också att njuta av stunden.
OM 22 DAGAR TAR NV3A STUDENTEN <3

Nu ska jag gå och lägga mig, fast det blir nog lite pluggning på fysik om jag inte blir för arg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0