låååång helg

God morgon, haha!

Jag vet inte vad det har varit för dag idag egentligen.
I natt har jag sovit jätte konstigt, typ varit halv vaken hela tiden. Jag har slagit ner en tavla och gått ner till köket i sömnen, pappa berätta det. Jag gick upp tidigare för att åka till tandläkaren och boka en ny tid. Sen blev det såklart skolan, sista fysik lektionen innan provet, lunch, fysik breddning som jag plugga biologi på och 2,5 timme biologi prov. Det var det näst sista provet på min gymnasie tid :) Så härligt, vet inte hur det gick däremot men men sånt är livet!

                       

Efter middagen så låna jag bilen och körde ut till skärgården och tog en glass på Pärlan. Den första glassen därut, mycket god som vanligt. Solen sken och man känner verkligen att sommaren är på väg till Kristinehamn. Sen blev det såklart träning, träningsvärk som jag fått av Thomas fjärilspass/upk igår kändes men jag gjorde mina bästa tider på länge. ÄNTLIGEN, vi tränade frånskjut och undervatten simning. Det jag vill förra fram mest är de sträckor som vi tog tid på.


25m frisim: 14,2                       25m frisim: 14,2
Detta är bättre än vanligt för Saga när hon simmar korta sträckor.

50m frisim: 32,4                         50m frisim: 30,99
Jag är så jäkla nöjd. Mitt pers på 50m frisim är 30,95 och jag fick en väldigt dålig vändning.
Kanske är jag i form för Deje Cup på Torsdag, men mycket kan fortfarande hända tyvärr.



Nu har jag i alla fall låååååång helg, ledig Onsdag, Torsdag Kristi himmelfärd och ledig Fredag! Jag har tänkt mig att plugga fysik till på Måndag då vi har vårt sista prov, UNDERBART! Det blir att fira på Måndag. Det blir något med klassen någon dag, hoppas jag i alla fall.

Hade en otroligt trevlig kväll på klassfesten hemma hos mig. Visst, min far kunde ha betett sig bättre men jag hade jätte roligt med alla. Hoppas ni inte tyckte han var helt sjuk i huvudet!
Jag hade i alla fall kul, hoppas ni hade det också NV3A.

Godnatt och sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0