HÄRLIGT

Jag vet inte, men idag började jag inse att vi tar snart studenten.

Jag, Elin & Lovisa hade vårt sista Historia prov idag, det gick bättre än väntat. Hade inte pluggat mycket, men vi fixa det!
Jag fick tillbaka två prov, VG+: 0,5 poäng ifrån MVG. Lite surt men kan kanske få MVG i betyg. Sen fick jag ett MVG också, underbart. Trodde att jag hade slarvat som vanligt och skulle få VG, men jag & Elin FIXADE det!
HÄRLIGT säger jag bara. Igår fick jag tillbaka ett arbete också med resultatet MVG, väldigt nöjd, mycket MVG i veckan faktiskt. Förutom i tisdags då det blev ett VG.





Det här fick man fira med Ben & Jerry's "Cookie Dough", vilket är härligt. Fast det fick bli efter träningen. Vår tränare och några från Simsällskapet åkte till Älvdalen idag, så vi hade ingen träning. Det blev en halv timme på gymmet och sen bestämde sig Hanna & jag att springa tillsammans. Vi tror sträckan blev ca 5-6km, och med en otrolig motvind. Jag tror faktiskt vi stod stilla en stund! Skönt var det i alla fall, roligt att prata med Hanna lite. Det var så länge sedan! Kommer ha en skön träningvärk imorgon, HÄRLIGT!



NV3A har nog också börjat fatta att vi snart slutar, fixade hem massa poäng i poängjakten idag. Pyramid, High five, Kramar, Sång i matsalen och nästan "Följa John". Haha, vi har en rolig tid framför oss. Kristi Himmelfärds - Helgen ser lovande ut!!! HÄRLIGT!



Glömde jag förresten att jag klippt till luggen, skulle bara gå och boka tid för min putsning hos Malin men jag hade sån tur att hon kunde fixa det på en gång. Så HÄRLIGT, ni anar inte. Nästa vecka ska jag med Cassandra till "Maggies" eller vad det heter. Ska boka tid för klippning och färgning där. Cassandra praktiserar där och de ska hjälpa Cassandra med balfrisyren för mig :) Vi får göra det tidigt nästa vecka, håller på att raka av mig håret. Håret ser ut som en risbuske!

Nu ska jag gå och kolla på tv. INGENTING ATT PLUGGA, HÄRLIGT!!

Kommentarer
Postat av: mli

Låter härligt det där, Saga! När är det du tar studenten? Grattis till de fina resultaten!



Din lärare ser exakt likadan ut på båda bilderna, haha :D

2009-05-08 @ 22:55:49
URL: http://emiliez.blogg.se/
Postat av: Saga

Den 12 juni :)

2009-05-09 @ 00:24:54
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Och, ja, sidan funkar, jag har redan fått hem 1300 kronor i presentkort :)



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-09 @ 00:31:39
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0