Cassandra är hemma

Haha, då var detta lov över. Jobbat, tränat och pluggat... Vilket lov!
Igår hyrde jag tre filmer, "High School Musical 3", "P.S I love you" och "Turn it up".
En egen lite film kväll :)
HSM 3 var inte så bra, vet inte varför men det var inte riktigt något höjdare.
Turn it Up var däremot en härlig film. Underbart snygga killar, jag recommenderar filmen för alla tjejer som gillar heta killar och dansfilmer. Alltså passa den mig alldeles perfekt!!
Sista filmen jag såg var P.S I love you. Jag tänkte börja på den vid 12 och sen skulle jag fortsätta på den dagen därpå, men det gick inte. Den var för bra, en sån där snyft-film. Ingen riktigt snygg kille med, tyvärr, då hade den varit perfekt. Det var en film som man kan titta på när man är själv hemma och har en hel glass förpackning för sig själv.
Men det var så skönt att se på film, ska nog bli en liten tradition att se någon ny film varje helg :)

Tyvärr kommer jag bryta det redan nästa helg då jag är i Branäs med Natur och Friluftsliv för att åka längdskidor. Vad har jag egentligen gett mig in på? Ni som sätt mig åka nedför vet hur DÅLIG jag är på skidor överhuvudtaget. Jag kommer skämmas i hjäl, och jag kan inte ångra mig nu för då få jag inga betyg. Får se hur det kommer gå.

Dagen har varit ganska lugn, satt och kolla lite på Vasaloppet imorse. Alltså jag blir galen på mina föräldrar, de sitter och pratar som om de vore sportkommentatorer förutom att de vet inte att det är en sport. Alltså de tycker bara att de som drar och för loppet ska vinna. Varför ska man gå fram om dra ifall det inte är ens styrka utan att man kan sturta ifrån de andra. Man är ju inte dum! Men som tur var så vann han som drog flera gånger i loppet, Daniel Tynell. En värdig vinnare.
Men som sagt jag blir galen på mina föräldrar som typ skriker åt teven, blir absolut galen.

Som tur så skulle jag till badhuset och lära små barn att simma. Det blev en väldigt ovanlig dag för mina små simmare, det var ett pass både på land och i bassängen. Många upphopp och armhävningar blev det :) Haha, och såklart min ankgång <3 Man ska gå som en anka på kanten, vinklar ut fötterna, böjda knän, ut med rumpan och armarna hängande framåt :) Så roligt tycker jag att det är, vet inte om barnen tycker det samma!
Men det roligaste var nog när Cassandra kom, saknat henne så mycket. Hon var så brun, jag såg nog väldigt blek ut jämfört med henne <3 Va skönt att allt gick bra, var lite orolig för henne! Men nu får hon inte åka iväg på länge har jag bestämt!
Vet ni var det värsta är CASSANDRA BLIR 18ÅR PÅ ONSDAG <3333333 Hon skulle då säga: "Saga, nu är jag lika gammal som du!" <3

Efter Söndagssimmet åkte jag och mamma till Thai resturangen, det säger man inte nej till. Wokade grönsaker och nuddlar, underbart! Sen när jag kom hem satte jag mig och läste lite ur New moon, Stephenie Meyer. Som sagt jag kan inte sluta läsa, det är nästan lite hemskt! Jag borde plugga men jag läser en bok istället, vad har hänt med Saga?!

Men nu ska jag dra, ska kolla om det är någonting på teven :)

Kommentarer
Postat av: mli

Twilight serien ÄR beroendeframkallande. I know what you're going through.

2009-03-02 @ 18:37:21
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0