tjejkväll+ melodifestivalen

my girls <3jag hade en så kul kväll

det har varit en trevlig helg.

igår var jag i karlskoga på tjejkväll hos Julia, riktigt roligt var det! vi firade att Julia fyllt 18 år med kladdkaka, glass och grädde. spelade ett jätte roligt spel som jag inte kommer ihåg vad det hette, man skulle i allafall ta en bricka och visa på något sätt vad som stod på brickan sen skulle sitt lag säga vad det var för ord man fått. så kul var det, man bara skrek i mun på varandra. HAHA, ett par riktigt goa skratt. jag klara några ord som jag inte hade en aning om, "iglo" och "halsgrop" helt galet. det måste jag skaffa. sen blev det lite singstar, jag ägde alla, nej det var kul. sen blev det en lång prat stund om allt möjligt men roligast och mest skrämande var om den där tanten som smyggit in i ens lägenhet och bott under henne säng. HJÄLP. men sen blev vi tvungna att åka hem till lilla kristinehamn igen. en riktigt trevlig trevlig kväll med Julia, Annika, Padde, Mickan, Anna, Rebecca, Sara, Hanna och Linnéa och såklart Saga.




idag har jag varit riktigt duktig tycker jag. jag vaknade klockan 10.30, gick upp kollade på lite skidor. sen fick jag skydda mig att duscha för jag skulle vara hos Lovisa klockan 12 för projektarbets dag. vi var så duktiga, har väl gjort mer än halva rapporten. men det är fortfarande mycket kvar, det blir några fler dagar att sitta varför datorn och plugga :) vi satt 5 timmar framför datorn och det kändes som typ 2,5timme. jag bestämde mig också för att göra något i kväll så jag fråga Lovisa om vi skulle titta på melodifestivalen och då ska ju såklart super duper Sofia vara med. så jag åkte hem, tog bilen och hämtade Olivia för en åktur. vi åkte till coop och handlade öl till hennes pappa (min bror) och dricka till kvällen. sen åkte vi till Maxi där jag köpte godis. sen åkte jag hem med Olivia och åkte och köpte en kebabrulle på mexikana, så gott. sen kom Sofia och Lovisa för en mys kväll framför melodifestivalen, men myset blev snabbt till hat "SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA sluta sjunga, du kan inte sjunga". Ugglas kom upp på scenen. men kvällen blev bättre och vi hade riktigt trevligt. men så kom vi till avgörandet, man trodde att Måns skulle ta hem det lätt men EMD precis efter men UGGLAS fick näst högsta poängen. allt berode på sista poängen 144, som tack gode gud operasångaren, kommer inte ihåg vad hon heter. jag var så glad. jag hade lovat i början av programmet att jag skulle sjunga SNÄLLA SNÄLLA för hela skolan ifall hon vann. tack gode gud, säger jag bara. tack gode gud!  sen hade det ett par konstiga saker, när programmet var slut så la jag mig på golvet för jag var så glad så öppnades ytter dörren. Sofia och Lovisa blev ass rädda, för det kom inte in någon. och sen hade några saker till som gjorde dom jätte rädda. haha, massa skrik och skratt :)
Tack för en trevlig kväll, hade varit så tråkigt utan er!

imorgon ska jag till badhuset och lära små barn att simma, ska bli sköj. ska plugga lite också hade jag tänkt, får se hur det blir med den saken.
haha, söv gött allihopa!

Kommentarer
Postat av: Julia

så sjukt kul hade vi ;) <3 haha!

2009-03-17 @ 23:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0