många tankar strömmar genom huvudet

förkyldningen släpper inte, har nu haft den i en vecka.
men jag började i alla fall simma i går.
känns lite trögt, men det ska jag att ändra på.

skulle egentligen börjat dagen med 30min löpning men eftersom det kom lite snö igår kände jag verkligen inte för det. men jag måste verkligen börja träna ordentligt men det är så svårt när jag blir förkyld och har så mycket plugg att göra. men jag ska verkligen försöka.

annars leker livet. längtar till påsk. väldigt mycket. åker upp till Storuman på skärtorsdagen och kommer hem en vecka senare. ska bli så himla skönt, dessutom får jag fjärde boken i twilight-serien. LÄNGTAR!

nu måste man söka in till universistetet också. jag har så många olika tankar om det. jag vill studera i Umeå till sjukgymnast men jag tror inte jag kommer in för mina betyg. och betygen ska vi inte ens nämna, hatar mina lärare för tillfället. annars har jag tänkt att läsa till civilingenjör i Göteborg, Lidköping eller Uppsala. men jag vill så gärna läsa till sjukgymnast men vi får se vad jag söker in på.

jag kom förresten på några fina barn namn. varför jag kom på detta är för att min syster är gravid och hon ska döpa sin pojke till OTTO, hjälp säger jag bara. jag tycker inte om namnet så jag har nu kommit på vad "mina barn" ska heta.
om det blir en kille ska den heta Theodor, theos - "gud" och doron - "gåva"
om det blir en flicka ska den heta Alva.

Nu har du fått en inblick i vad jag har för tankar i huvudet för tillfället. HAHA!

Kommentarer
Postat av: mli

Theodor gillar jag också! Verkligen.

Jag har typ inte fastnat för nåt tjejnamn än - kan inte komma på ett enda. Killnamn har jag massor av. Theodor, Emmanuel, Joel, Jacob, Christoffer m.m.

2009-03-25 @ 11:14:42
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0