Jesper flyttar till Skövde

snö, snö och snö.
varför kommer det mer snö?
det är bara för att jag inte ska få springa och istället skotta flera tusen gånger.
jag som vill ha vår och sommar.
men nästa vecka ska bli det bli varmt!

har inte hänt så mycket idag, började med att jag vaknade trött som tusan.
åt en liten frukost och gjorde mig i ordning för en cykeltur till skolan i en snöstorm.
väl i skolan, hade jag, Emina & Josefin en presentation om saturnus.
det gick hyfsat, fast jag inte hade läst igenom det.
sen gick Lovisa & jag till arbetsförmedlingen, för vår klass skulle få lite information.
jag tror någonting gick in i huvudet, men jag blir så deprimerad att jag inte får något sommarjobb.
när vi kom tillbaka hade jag engelska C, där vi inte gjorde något vettigt som vanligt.
efter en väldigt ovärd lektion, gick hade jag lunch. Pasta Cabornara.
i matsalen träffade jag Jesper, den fulingen flyttar till Skövde idag.
han ska ha praktik där i två månader, och som tur är så kommer han tillbaka till studenten och balen.
han ska bo på hotell hela tiden med relaxavdelning, den fuskisen.
sen kolla jag & Lovisa på Oskar i caféterian, han är en jäkel på trummor.
hade sen hål i 30minuter innan biologi breddningen, gjorde inget vettigt.
biologin gick fort som tur var, sen blev det att cykla hem i snöovädret.
när jag kom hem satte jag mig framför teven med pappa för att kolla på skidskytte.
brons till AC, jippi.
sen skundade jag mig ut för att skotta för första gången idag.
åt lite mat, körde sedan ner till badhuset för ett träningspass.
det gick hyfsat, mycket korta snabba men kändes helt okej.
körde hem christian och åkte själv hem och åt igen.
gick ut och skottade för andra gången.
tittade lite på let´s dance, hejar på Magnus så jäkla cool är han!
satte mig här och lyssna på musik, ska gå och titta på vem som vinner.
sen gick det att plugga lite innan jag går och lägger mig.

imorgon ska jag & Lovisa vara duktiga, vi ska skriva på vårt projektarbete.
hoppas att vi kommer någonstans!
på kvällen ska jag nog till mastmagasinet med Ivana.

söndag blir det söndagssim och PLUGGNING inför fysik B provet på måndag och tisdag!

ha det gött, och snöa inte bort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0