en bra helg

nu är helgen över, och jag har inte pluggat någonting.
fan, jag skäms så jäkla mycket!
jag har fysik prov imorgon och jag börja plugga lite i dag.

gårdagen blev väldigt lyckad, jag gjorde mycket ialla fall.
jag väcktes av mamma klockan 10.32 då hon frågar om jag ska med till Ikea i Karlstad.
man säger inte nej till det inte, fast det fick bli en snabb tur för jag & Lovisa skulle skriva på projektarbetet.
projektarbetet börjar kännas lite fel nu, usch vi har så mycket att göra.
men vi skrev i alla fall drygt 2st A4 sidor, bättre än ingenting.
var hos Lovisa i ca 4,5 timme.
sen när jag kom hem satte jag mig framför teven, istället för att plugga!
vi åt en väldigt god middag, typ rester..
sen satte jag mig framför teven och kolla på Robinson, men typ vid nio tiden sms:ar Lovisa och undrar om vi ska ut och springa. hon var alltså lite galen. fast det var riktigt kul faktiskt.
så efter drygt en timme var jag hemma igen för en dusch.
fixade i ordning mig och sen vid elva mötte jag Ivana och hennes polare vid mastis.
hade en riktigt trevlig kväll gick däremot hem vid 2 för jag ville inte sova bort hela söndagen.

idag vaknade jag vid 11, hann inte med så mycket.
kollade på skidskyttefinalen.
HELENA JONSSON, tog hem världscupen !!!
sen var det bara att gå iväg till badhuset för söndagssim.
Cassandra & jag prata om några väldigt intressanta saker.
tre timmar senare var jag hemma och åt lite mat framför teven.
nu har jag pluggat lite, men imorgon på första delen av fysikprovet kommer jag vara helt borta.
FAN!!!!!

nu ska jag gå och plugga på riktigt! Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0