9 dagar kvar

9 DAGAR KVAR TILLS JAG & MAMMA ÅKER TILL STORUMAN <3

vet inte vad som hänt med mig, fysiken kändes bra innan men det gick åt helvetet så fort jag satte mig för att gör det! vad ska jag göra, inget prov går som det ska! har inga kvar innan påsklovet, bara massa inlämningar. har massvis kvar på projektarbetet, kommer att dö!
skolan idag var väl okej, hände inte så mycket.

efter skolan hann jag sätta mig vid datorn och sen gå igen. åkte till min brorsdotter, Olivia för att hjälpa henne med matten. jag hoppas verkligen att hon lärt sig någonting idag, och att provet går bra! hade en lite trevlig stund hos henne.

sen åkte jag hem och åt lax med ris, helt okej. satte mig framför teven en stund, skrev lite på religions uppgiften om Islam. sen blev det som alla andra dagar att åka till simningen för ett härligt pass.

det känns bättre, men inte riktigt som jag skulle vilja med tekniken och bensparken.
__________________________________________
Insim
6*125m frisim, ryggsim, medley+fjäril, HX (3, 5, 7, 9,11), medley+fjäril, valfritt
4*50m frisim accelererade

Teknik
8*50m bröstsim teknik
8*50m frisim teknik

Serie
12*100m
   4  * (2st fart 2+ 1st fart 4 på tid)
1:a tid: 1,10,4
2:a tid: 1,09,2
3:e tid: 1,09,1
4:e tid: 1,09,0
Är riktigt nöjd, för jag har nu varit halvt förkyld i en vecka. Har varit snorig och haft svårt att andats, så det här är en förbättring och det ser bra ut inför helgen i Karlstad då jag ska simma 100m, 400m & 800m frisim.

7*25m olika sträckor

100m avbad
_____________________________________________

Solstadoppet i helgen, ska bli kul tror jag. Är lite nervös för det känns som jag skulle kunna simma under 10,00 på 800m frisim. Men på någon sätt känns det aldrig möjligt! Vi får se hur träningen går i veckan.

Ska skriva klart engelska uppsatser till imorgon nu, så hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0