uppdatering

GOD MORGON!
Förlåt för min dåliga uppdatering men jag har inte orkat faktiskt.

Fysik provet som jag inte pluggade på, fick jag ett starkt VG. Jag hade alla poäng för MVG, förutom de "solarna" som krävdes. Vilket jag kanske kunde ha fixat, men jag är väldigt nöjd för jag hade inte pluggat mycket alltså. Men förra veckan på torsdagen blev jag helt klar med allt. Efter fysik provet var det som allt släppt och nu njuter jag bara av de 11 dagarna kvar till studenten den 12 juni!

I fredags var det förfest hos Petter, vilket var väldigt trevligt. Synd bara att så många inte kom från klassen men de hade väl annat för sig. Sen blev det studentfest på Varvet, inte lika kul som förra gången men kul var det.

På lördag morgon gick jag upp 10 för att sedan åka med mamma och kolla på en dator jag möjligtvis ska få på studenten. Sen tog jag bilen och åkte till karlstad och shoppade, jag skulle ha en kofta och en väska till studenten men jag ko hem med ett par leggings & två tröjor. Jag hittade inte riktigt det jag vile ha men det blir att åka någon dag till veckan.

Söndagen bestod utav solning och badhuset. JAG ÄLSKAR SOLEN! Sista gången inomhus för min simgrupp så efter studenten ska vi börja utomhus och träna inför Vansbrosimningen. Temperaturen idag är 15.4ºC i Västerdalälven, underbart!

Idag börjar jag klockan ett så härlig sovmorgon, kanske bara har biologi men jag vet inte. Sen har jag såklart simning, hoppas det blir mycket styrketräning också. Jag tänkte kanske simma med våtdräkt men det är så jäkla het så jag skippar nog det. Men det blir att simma långt nu och verkligen förbereda sig inför Vansbrosimmet.
Mamma kom nyss hem från att ha skjusat pappa till Karlstad lasarett, han ska göra en kranskärlsröntgen och förmodligen blir det blodsprängning imorgon. Om inte så kan det bli en bypass operationen, men vi får se imorgon. Om det går bra ska jag hämta honom på onsdag.

Nu ska jag gå och ställa mig i duschen, ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0